Re: Je T'Aime , Moi Non Plus

看板placebo作者 (我的id是拼錯的喔!!!!!!!)時間20年前 (2003/11/27 13:13), 編輯推噓3(300)
留言3則, 3人參與, 最新討論串5/7 (看更多)
※ 引述《kiyouka (木 遙華)》之銘言: : ※ 引述《avarice (puressence)》之銘言: 色?另一首是?? 呵呵~我覺得太正經又不像Brian啦! 我本來也對這點蠻反感的,不過看了一大堆的訪談,報導後, 就習慣啦!^^ : : The lyric is kind of dirrrty... XD : 手上有的資料... : --------------------------------------------- : Trash Palace - Je T'aime (Moi Non Plus) : feat. Brian Molko & Asia Argentom : Brian Molko : : Je t'aime : Je t'aime : Oh oui je t'aime : Asia Argento : : Moi non plus : Brian Molko : : Oh mon amour... : Asia Argento : : Comme la vague irresolue : Brian Molko : : Je t'aime : Je t'aime : Oh oui je t'aime : Asia Argento : : Moi non plus : Brian Molko : : Oh mon amour... : Tu es la vague, moi l'ile nue : Brian Molko : : Tu vas : Tu vas et tu viens : Entre mes reins : Tu vas et tu viens : Entre mes reins : Et je te rejoins : Brian Molko : : Je t'aime : Je t'aime : Oh oui je t'aime : Asia Argento : : Moi non plus : Brian Molko : : Oh mon amour... : Asia Argento : : Comme la vague irresolue : Asia Argento : : Je vais : Je vais et je viens : Entre tes reins : Je vais et je viens : Entre tes reins : Et je me retiens : I love you : Brian Molko : : Moi non plus : Asia Argento : : I love you : Brian Molko : : Moi non plus : Asia Argento : : Retiens moi : Brian Molko : : Tu vas : Tu vas et tu viens : Entre mes reins : Asia Argento : : Je vais et je viens : Je me retiens : Brian Molko : : - Non ! maintenant : Viens... : ------------------------------------------------- : 以下是翻譯出來的......英文歌詞 >< : -------------------------------------------------- : Brian Molko: : I love you : I love you : Oh yes, I love you : Asia Argento: : Neither do I : Brian Molko: : Oh my love : Asia Argento: : Like an irresolute wave : Brian Molko: : I love you : I love you : Oh yes, I love you : Asia Argento: : Neither do I : Brian Molko: : Oh my love : You are the wave, and I'm the naked island : You go, you go and you come : Between my thighs : You go and you come : Between my thighs : And I join you : I love you : I love you : Oh yes, I love you : Asia Argento: : Neither do I : Brian Molko: : Oh my love : Asia Argento: : Like an irresolute wave : I go, I go and I come : Between your thighs : I go and I come : Between your thighs : And I restrain myself : I love you : Brian Molko: : Neither do I : Asia Argento: : I love you : Brian Molko: : Neither do I : Asia Argento: : Oi ti amo (I love you) : Brian Molko: : You go, you go and you come : Between my thighs : Asia Argento: : I go and I come : And I restrain myself : Brian Molko: : No! Now come... -- 親愛的小布蘭妮,媽咪有妳陪伴好幸福喔!*^^* -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 163.25.144.157

推 61.223.138.130 11/27, , 1F
Mars Landing Party
推 61.223.138.130 11/27, 1F

推 218.166.147.27 11/27, , 2F
need translation?...just for fun :)
推 218.166.147.27 11/27, 2F

推 61.228.78.67 12/02, , 3F
就翻嘛^^ 拜託拜託
推 61.228.78.67 12/02, 3F
文章代碼(AID): #_nOV-Ye (placebo)
討論串 (同標題文章)
文章代碼(AID): #_nOV-Ye (placebo)