Re: Je T'Aime , Moi Non Plus

看板placebo作者 (木 遙華)時間20年前 (2003/11/26 14:02), 編輯推噓1(100)
留言1則, 1人參與, 最新討論串4/7 (看更多)
※ 引述《avarice (puressence)》之銘言: : ※ 引述《VeraC (I am VeraC)》之銘言: : : 這幾天抓到MP3在聽, : : 有人知道歌名是啥意思嗎??: : 想知道.................. : The lyric is kind of dirrrty... XD 手上有的資料... --------------------------------------------- Trash Palace - Je T'aime (Moi Non Plus) feat. Brian Molko & Asia Argentom Brian Molko : Je t'aime Je t'aime Oh oui je t'aime Asia Argento : Moi non plus Brian Molko : Oh mon amour... Asia Argento : Comme la vague irresolue Brian Molko : Je t'aime Je t'aime Oh oui je t'aime Asia Argento : Moi non plus Brian Molko : Oh mon amour... Tu es la vague, moi l'ile nue Brian Molko : Tu vas Tu vas et tu viens Entre mes reins Tu vas et tu viens Entre mes reins Et je te rejoins Brian Molko : Je t'aime Je t'aime Oh oui je t'aime Asia Argento : Moi non plus Brian Molko : Oh mon amour... Asia Argento : Comme la vague irresolue Asia Argento : Je vais Je vais et je viens Entre tes reins Je vais et je viens Entre tes reins Et je me retiens I love you Brian Molko : Moi non plus Asia Argento : I love you Brian Molko : Moi non plus Asia Argento : Retiens moi Brian Molko : Tu vas Tu vas et tu viens Entre mes reins Asia Argento : Je vais et je viens Je me retiens Brian Molko : - Non ! maintenant Viens... ------------------------------------------------- 以下是翻譯出來的......英文歌詞 >< -------------------------------------------------- Brian Molko: I love you I love you Oh yes, I love you Asia Argento: Neither do I Brian Molko: Oh my love Asia Argento: Like an irresolute wave Brian Molko: I love you I love you Oh yes, I love you Asia Argento: Neither do I Brian Molko: Oh my love You are the wave, and I'm the naked island You go, you go and you come Between my thighs You go and you come Between my thighs And I join you I love you I love you Oh yes, I love you Asia Argento: Neither do I Brian Molko: Oh my love Asia Argento: Like an irresolute wave I go, I go and I come Between your thighs I go and I come Between your thighs And I restrain myself I love you Brian Molko: Neither do I Asia Argento: I love you Brian Molko: Neither do I Asia Argento: Oi ti amo (I love you) Brian Molko: You go, you go and you come Between my thighs Asia Argento: I go and I come And I restrain myself Brian Molko: No! Now come... --

推 140.112.248.31 11/25,
突然想到brain唱過的兩首法語歌都很色>"<
推 140.112.248.31 11/25
-- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.166.150.234

推 61.223.130.182 11/26, , 1F
推.....很色......
推 61.223.130.182 11/26, 1F
文章代碼(AID): #_n47UcB (placebo)
討論串 (同標題文章)
文章代碼(AID): #_n47UcB (placebo)