Hardwell feat. Harrison - Sally

看板lyrics作者 (吉祥物:鯨魚寶寶)時間9年前 (2015/06/06 18:44), 編輯推噓0(000)
留言0則, 0人參與, 最新討論串1/1
歌手;Hardwell feat. Harrison 歌曲:Sally 專輯名稱:United We Are 發行日期:2015年 Lyrics: She's a dirth bitch and her Daddy's rich He'll hunt me down d d down d down And if her boyfriend knew what she makes me do He'll hunt me down down down Cos I'm going to hell They'll take me away No one can find out that I've been fucking Sally And if I got a prob(lem) She's coming with me No one can find out that I've been fucking Sally I've been I've been I I've been fucking Sally I've been I've been I I've been fucking Sally I've been I've been I I've been fucking Sally I've been I've been I I've been fucking Sally I've been I've been I..... 1,2,3 let's go Wish that I was rich Cos her Dad's a dick He want me dead wants me down now And hiw guns old school but the bullet's new So gun me down down down Cos I'm going to hell They'll take me away No one can find out that I've been fucking Sally And if I got a prob(lem) She's coming with me No one can find out that I've been fucking Sally I've been I've been I I've been fucking Sally I've been I've been I I've been fucking Sally I've been I've been I I've been fucking Sally I've been I've been I I've been fucking Sally I've been I've been I..... 1,2,3 let's go -- ◣▁▁╴◢ ◤◥█◤◥ _ _ \︿︶︶︿/ ▲ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 220.143.186.203 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/lyrics/M.1433587475.A.321.html
文章代碼(AID): #1LSiyJCX (lyrics)